STANDARDY DOSTAW I REALIZACJI

  1. Postanowienia ogólne.
    1. Operator (Przystanek Dom Sp. z o.o.) zapewnia dostawę produktów zakupionych w ramach Sklepu Vestfrost, wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
    2. Operator zapewnia następujące sposoby dostawy, w zależności od wyboru Klienta:
      1. kurier,
      2. usługę transportową z wniesieniem
      3. odbiór osobisty.
    3. Strony uzgadniają, że standardowy termin realizacji zamówienia (rozumiany jako zlecenie wysyłki produktu z magazynu Operatora) to maksymalnie 24 godziny od zaksięgowania wpłaty („Standardowy Termin Realizacji”).
  2. Kurier
    1. W przypadku wybrania przez Klienta dostawy przez kuriera, Operator zobowiązuje się do wysłania Zamówienia ze swojego magazynu centralnego niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności za to Zamówienie na rachunku bankowym Operatora.
    2. W przypadku, gdy płatność, o której mowa powyżej, zostanie zaksięgowana, Operator niezwłocznie wyśle Zamówienie do Klienta.
    3. Dostawę kurierem Operator zrealizuje za pomocą wybranego Dostawcy. Dostawcą (firma zewnętrzna) określany jest serwis, firma transportowa, z którą Operator współpracuje w zakresie dokonywania Dostaw Towarów.
    4. Operator zastrzega, że opisane w pkt. 2., zasady dostawy Zamówień odnoszą się do standardowego sposobu dostawy („Dostawa Standardowa”).
    5. Wszelkie dostawy realizowane zgodnie z odmiennymi wskazaniami Klienta traktowane będą jako „niestandardowe” i podlegać będą dodatkowym warunkom. Operator zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi wyceny usług dodatkowych najpóźniej bezpośrednio przed złożeniem Zamówienia. Klient składając zamówienie jednocześnie akceptuje wycenę usług dodatkowych. W ramach usług dodatkowych dostępne są m.in.:
      1. Dostawa w wybranym dniu;
      2. Dostawa w wybranych godzinach (przedział godzinowy);
      3. Dostawa z wniesieniem, rozpakowaniem, ustawieniem sprzętu.
  3. Odbiór osobisty
    1. W przypadku wybrania przez Klienta opcji odbioru osobistego Zamówienia, Operator zobowiązuje się umożliwić Klientowi taki odbiór w punkcie odbioru w godzinach: od poniedziałku do piątku – 9:00-17:00 Kobyłka 05-230, ul. Ejtnera 28b/1, adres e-mail: sklep@przystanekdom.pl, telefon kontaktowy: 515818855.
    2. Operator zapewnia, że odbiór Zamówienia możliwy będzie po otrzymaniu mailowego potwierdzenia, że towar jest gotowy do odebrania.
  4. Sposoby płatności
    1. W ramach Sklepu Vestfrost, Operator zapewnia uruchomienie i funkcjonowanie na stronie następujących sposobów płatności w celu dokończenia i realizacji zamówienia:
      1. Płatność przed wysyłką na rachunek bankowy,
      2. Szybka płatność (Przelewy24.pl)
      3. Płatność za pobraniem
      4. Sprzedaż ratalna
    2. Szczegółowe warunki udostępnionych sposobów płatności
      1. Płatność przed wysyłką na rachunek bankowy:
        Operator zobowiązuje się zrealizować Zamówienie niezwłocznie po wpływie środków na wskazany Klientowi konto
      2. Szybkie płatności internetowe i mobilne przed wysyłką:
        W przypadku wyboru tego sposobu płatności za Zamówienie, Operator zobowiązuje się umożliwić Klientowi Sklepu Vestfrost dokonanie płatności za Zamówienie kartą kredytową lub szybkim przelewem
        w systemie Przelewy24. Szczegółowe zasady płatności w powyższy sposób zawarte zostały w regulaminie Przelewy24.pl, dostępnym pod adresem: http://przelewy24.pl/regulamin.
      3. Płatność za pobraniem:
        W przypadku wyboru tego sposobu płatności, Operator zobowiązuje się umożliwić Klientowi Sklepu Vestfrost, dokonanie płatności za towar i usługę przy odbiorze, wybierając usługę kuriera. Kwota pobrania nie może przekraczać 10.000 PLN.
      4. Sprzedaż ratalna:
        W przypadku wyboru tego sposobu płatności za Zamówienie, Operator zobowiązuje się umożliwić Klientowi Sklepu Vestfrost dokonanie płatności za Zamówienie w systemie ratalnym, pod warunkiem uzyskania przez Klienta pozytywnej decyzji kredytowej.
        Szczegółowe zasady płatności w powyższy sposób zawarte zostały
        w Regulaminie „eRaty by Santander Consumer Bank S.A.”, dostępnym pod adresem: https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/raty-w-sklepie-internetowym,1.html W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system ratalny "e-Raty Santander Consumer Bank", jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 42C), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000040562.